سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 503 ، بازدید دیروز: 528 ، کل بازدیدها: 12932537


صفحه نخست      

دیگر به یک دنیا نخواهم داد جایت را

بدست در دسته رویا باقری تاریخ : 94/3/12 ساعت : 11:43 صبح

زود است حالا روی پاهای خودم باشم از دست‌های من نگیری دست‌هایت را
دیگر به یک دنیا نخواهم داد جایت را
من دوست دارم زندگی با دست‌هایت را

از بی‌قراری‌های قلب من خبر دارد
بادی که می‌دزدد برای من صدایت را

روی زمین بودی و من در ماه دنبالت
باید ببخشی شاعر سر به هوایت را

تسخیر تو سخت است آنقدری که انگار
در مشت خود جا داده باشم بی‌نهایت را

زود است حالا روی پاهای خودم باشم
از دست‌های من نگیری دست‌هایت را

هرکس تو را گم کرد دنبال تو در من گشت
انگار می‌بینند در من رد پایت را

بگذار تا دنیا بفهمد مال من هستی
گنجشک‌ها خانه به خانه ماجرایت را 

وقتی پُر است از خاطراتت شعرهای من
باید بنوشی با خیال تخت چایت را !

رویا باقری

دیگر اشعار : رویا باقری

محبوب کردن