سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 409 ، بازدید دیروز: 559 ، کل بازدیدها: 12950697


صفحه نخست      

وقتی که تو نیستی

بدست علیرضا بابایی در دسته تاریخ : 96/8/13 ساعت : 10:20 صبح

 

وقتی تو نیستی

وقتی که تو نیستی

دنیا

       چیزی کم دارد.....

من فکر می کنم در غیاب تو

همه ی خانه های جهان خالی ست،

همه ی پنجره ها بسته است،

اصلا کسی

                 حوصله آمدن به ایوان عصر جمعه را ندارد....

واقعا

وقتی که تو نیستی

آفتاب هم حوصله ندارد راه بیفتد

                                          بیاید بالای کوه،

 

اما دیوارها

تا دل ات بخواهد بلندند

سرپا ایستاده اند

کاری به بود و نبود نور ندارند،

سایه ندارند....

من قرار بود

روی همین واقعا

فقط روی همین واقعا

تاکید کنم!

بگویم:

واقعا

        وقتی که تو نیستی

                                  خیلی ها از خانه بیرون نمی آیند...

واقعا

وقتی که تونیستی،

من هم

               تنهاترین اتفاق بی دلیل زمین ام......

واقعا

وقتی که تونیستی،

بدیهی ست که تو نیستی!

 

سید علی صالحی


دیگر اشعار :
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن