سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 205 ، بازدید دیروز: 644 ، کل بازدیدها: 12953732


صفحه نخست      

آغاز کن تمام خودت را برای من

بدست علیرضا بابایی در دسته مهشید_دلگشایی تاریخ : 97/10/7 ساعت : 4:12 عصر

آغاز کن تمام خودت را برای من

 

آغاز کن تمام خودت را برای من 

پایان بده به غربت بی انتهای من 

 

سرکش ترین سروده ی شبهای شعر باش 

فانوس شو به تیرگی از ابتدای من 

 

با من بیا به هر چه که باید به پا کنی 

دستم بگیر و پا نکش از ماجرای من 

 

یکبار هم تصور این را نکرده ام 

کی میرسی به شهر سکوت صدای من 

 

کی میرسی به بغض گلوی ترانه ها 

کی میرسی به سردی حال و هوای من 

 

وقتی که باز هم گره ای کور میشوم 

ای کاش وا کنی گره از ساق پای من 

 

ذهنم ولی به رفتنت عادت نکرده است 

بویت هنوز میرسد از قصه های من 

 

#مهشید_دلگشایی


دیگر اشعار : مهشید_دلگشایی
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن