سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 646 ، بازدید دیروز: 528 ، کل بازدیدها: 12932680


صفحه نخست      

چگونه حرف زدم بیشتر علیه خودم

بدست علیرضا بابایی در دسته سید محمدحسین حسینی تاریخ : 93/1/11 ساعت : 9:2 صبح

به دوست خنجر خود را سپردم و دادم  برای جنگ به دشمن سپر علیه خودم

 

چگونه حرف زدم بیشتر علیه خودم

که استفاده شود بعد بر علیه خودم

 

برای عالم و آدم چه کارها کردم

و هیچ کار نکردم مگر علیه خودم

 

به دوست خنجر خود را سپردم و دادم

برای جنگ به دشمن سپر علیه خودم 

 

درخت بی کس و کاری شدم که میسازند

ز تکه های وجودم تبر علیه خودم !!!

 

در اوج شوکت طاووسی ام نفهمیدم

که داده اند به من بال و پر علیه خودم

 

میان بهت خودم دیده ام در آینه ها

که مانده منتظرم یک نفر علیه خودم !!!

 

سید محمدحسین حسینی

در اوج شوکت طاووسی ام نفهمیدم  که داده اند به من بال و پر علیه خودم


دیگر اشعار : سید محمدحسین حسینی
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن