سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 475 ، بازدید دیروز: 559 ، کل بازدیدها: 12950763


صفحه نخست      

من و چشمی که طاقت کرد با چشم انتظاری ها

بدست علیرضا بابایی در دسته جعفر مقیمیان تاریخ : 93/1/16 ساعت : 8:50 عصر

من و چشمی که طاقت کرد با چشم انتظاری ها

 

من و چشمی که طاقت کرد با چشم انتظاری ها

و تقویمی که خط می خورد بعد از بیقراری ها

 

من و حسی که از انگشتهایش درد می ریزد

من و اشکی که می خشکد به پای بردباری ها

 

کنار بالشم یک قاب عکسی از تو افتاده

امان از خاطرات دردناک یادگاری ها

 

تو و یک خال ،  نه ،  یک نقطه در پایین لبهایت

خدا و شاهکار خلقت و این ریزه کاری ها

 

زمستان وار جسمم را نبودت سرد خواهد کرد

دریغ از کوشش بیهوده و پوچ بخاری ها

 

کمی آن ور تر از من ماتمم را جشن می گیرند

کلاغان و کبوترها ، پرستو ها ، قناری ها  . .

 

جعفر مقیمیان


دیگر اشعار : جعفر مقیمیان
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن