سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 745 ، بازدید دیروز: 644 ، کل بازدیدها: 12954272


صفحه نخست      

هرچه کردم نشوم ازتو جدا، بدتر شد

بدست در دسته شادی صندوقی تاریخ : 93/1/31 ساعت : 2:55 عصر

 

آسـمان وقـت قـرار من  و تــو  ابری بود   تـازه  با رفتـن تـو وضـع هـوا  بد تر شــد    

هرچه کردم نشوم ازتو جدا، بدتر شد

 از دل مـا نرود مهر و  وفــا  ، بدتر  شد ...


مثـلا خواســتم این بــار موقـر باشــم 

و به جای تو،  بگویم  که شما ، بدتر شد

 

آسـمان وقـت قـرار من  و تــو  ابری بود 

تـازه  با رفتـن تـو وضـع هـوا  بد تر شــد

 

این متانت به دل سنگ تو تاثیر نکرد

بلکه برعکس ،  فقط رابطـه ها  بد تر شـد


چاره دارو و دوا نیست،که حال بد من

بی تو با خوردن  دارو  و  دوا  بد تر شد


روی فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت

آمدم پاک کنم عشـق تـو را بدتـر شـد ...


شادی صندوقی


دیگر اشعار : شادی صندوقی

محبوب کردن