سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 85 ، بازدید دیروز: 1109 ، کل بازدیدها: 12952180


صفحه نخست      

سخت دلگیری و از من گله داری چه کنم؟

بدست علیرضا بابایی در دسته مهرداد نصرتی تاریخ : 93/3/17 ساعت : 7:0 صبح

سخت دلگیری

 

 

سخت دلگیری و از من گله داری چه کنم؟

باز انگار سر غائله داری چه کنم؟

پیش آرامش من سخت به هم میریزی

من که بی حوصله ام، حوصله داری،چه کنم؟

متلاطم شدی، از ساحل امن دیروز

دور افتاده­ ای و فاصله داری، چه کنم؟

خود تراشیده ­ای اش، پیکره­ای را که منم

حال با پیکره ­ات مساله داری، چه کنم؟

میزنی، میشکنی، میشکنم، میخندی

اشتیاقی تو به این مشغله داری، چه کنم؟

آبشاریست خروشان که مرا خواهد برد،

گیسوانی که به دوشت یله داری چه کنم؟

  " ای که با سلسله ­ی زلف دراز آمده ای"

با اسیری که در این سلسله داری چه کنم؟

 


دیگر اشعار : مهرداد نصرتی
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن